Pojedyncze artykuły
-
Projekt "Zioła"
-
Projekt "Sławni biolodzy i chemicy"
-
Projekt "SOS dla zagrożonych gatunków"
-
Projekt "Parki narodowe w Polsce"
- Zakres ubezpieczenia
- Zgłoszenie szkody z ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków - wniosek
W razie zaistniałej szkody w sekretariacie szkoły należy wpisać typ i nuner polisy oraz opieczętować wniosek. Następnie rodzic (lub pełnoletni uczeń) uzupełnia wniosek, załącza dokumentację medyczną (kopie lub oryginały, w przypadku rachunków muszą być oryginałyi).
Forma zgłoszenia szkody:
-
- pisemnie za pośrednictwem poczty na adres:
Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group, 02-342 Warszawa, Al. Jerozolimskie 162 z dopiskiem: szkoda z NNW Szkolne,
-
- osobiście w każdej jednostce terenowej Compensy,
- za pośrednictwem strony internetowej www.compensa.pl.
- Ogólne warunki ubezpieczenia
- Kontakt dla rodziców do opiekuna szkoły:
Małgorzata Śliwka
Compensa T.U. S.A. Vienna Insurance Group
Oddział Wrocław
ul. Grabiszyńska 208, 53-235 Wrocław
Tel. +48 519 025 762, 887980103 lub 71 8890257
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
WebQuest jest pojęciem wprowadzonym przez T. March i B. Dodge dla określenia angażującego uczniów działania nastawionego na dociekanie, badanie, w którym wykorzystywany jest Internet, i gdzie większość lub wszystkie informacje pochodzą z Internetu. Metoda ta opiera się na teorii konstruktywizmu i uczy poszukiwania, przetwarzania informacji, umiejętności rozwiązywania problemów, krytycznego i twórczego myślenia, współpracy w zespole.
Rozwija u uczniów umiejętność myślenia problemowego, może być ćwiczeniem grupowym, ale też pełnić rolę zadania indywidualnego. Czas realizacji zadania zbudowanego w oparciu o tę metodę waha się od jednej godziny do ćwiczeń długoterminowych.
- Wprowadzenie – zapoznanie uczniów z tematyką zadania, zarysowanie „akcji”, podział na role (jeśli wymaga tego zadanie), określenie problemu.
- Zadanie – krótki opis rezultatu, jaki uczniowie mają osiągnąć.
- Proces – opis kolejnych kroków uczniów, zasady podziału ról i zadań.
- Zasoby – wykaz źródeł internetowych, ewentualnie wskazówki dotyczące gromadzenie i porządkowania informacji.
- Ewaluacja – kryteria oceny realizowanego zadania.
- Zakończenie – podsumowanie zadania, zachęta do refleksji nad zagadnieniem, którym zajmowali się uczniowie.
WebQuesty realizowane na lekcjach języka angielskiego
WebQuesty realizowane na lekcjach języka łacińskiego
Strona 4 z 5