logo LOVII
godło Polski
logo MEN
logo BIP
logo 50 lat

Zlote liceum 2023

Fundacja Edukacyjna „Perspektywy” potwierdza, że Liceum Ogólnokształcące nr VII im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego we Wrocławiu jest wśród 100 najlepszych liceów ogólnokształcących w Polsce sklasyfikowanych w XXVI Rankingu Liceów i Techników PERSPEKTYWY 2024 i przysługuje mu tytuł „Złotej Szkoły 2024” 

Ukraina serce

Ukraina

SOLIDARNI Z UKRAINĄ

Licznik odwiedzin

Odwiedzających w tym miesiącu 6044

Wszystkich odwiedzających 1318903

Na stronie jest 138 gości i brak zalogowanych użytkowników online

Pojedyncze artykuły

W razie zaistniałej szkody w sekretariacie szkoły należy wpisać typ i nuner polisy oraz opieczętować wniosek. Następnie rodzic (lub pełnoletni uczeń) uzupełnia wniosek, załącza dokumentację medyczną (kopie lub oryginały, w przypadku rachunków muszą być oryginałyi).

Forma zgłoszenia szkody:

    • pisemnie za pośrednictwem poczty na adres:

Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group, 02-342 Warszawa, Al. Jerozolimskie 162 z dopiskiem: szkoda z NNW Szkolne,

    • osobiście w każdej jednostce terenowej Compensy,
    • za pośrednictwem strony internetowej www.compensa.pl.

Małgorzata Śliwka
Compensa T.U. S.A. Vienna Insurance Group 

Oddział Wrocław 
ul. Grabiszyńska 208, 53-235  Wrocław 
Tel. +48 519 025 762, 887980103 lub 71 8890257
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

WebQuest jest pojęciem wprowadzonym przez T. March i B. Dodge dla określenia angażującego uczniów działania nastawionego na dociekanie, badanie, w którym wykorzystywany jest Internet, i gdzie większość lub wszystkie informacje pochodzą z Internetu. Metoda ta opiera się na teorii konstruktywizmu i uczy poszukiwania, przetwarzania informacji, umiejętności rozwiązywania problemów, krytycznego i twórczego myślenia, współpracy w zespole.

Rozwija u uczniów umiejętność myślenia problemowego, może być ćwiczeniem grupowym, ale też pełnić rolę zadania indywidualnego. Czas realizacji zadania zbudowanego w oparciu o tę metodę waha się od jednej godziny do ćwiczeń długoterminowych.

Zadanie zbudowane w oparciu o metodę WebQuest składa się z następujących części:
  1. Wprowadzenie – zapoznanie uczniów z tematyką zadania, zarysowanie „akcji”, podział na role (jeśli wymaga tego zadanie), określenie problemu.
  2. Zadanie – krótki opis rezultatu, jaki uczniowie mają osiągnąć.
  3. Proces – opis kolejnych kroków uczniów, zasady podziału ról i zadań.
  4. Zasoby – wykaz źródeł internetowych, ewentualnie wskazówki dotyczące gromadzenie i porządkowania informacji.
  5. Ewaluacja – kryteria oceny realizowanego zadania.
  6. Zakończenie – podsumowanie zadania, zachęta do refleksji nad zagadnieniem, którym zajmowali się uczniowie.
Istnieje około 11 rodzajów zadań stworzonych przez autorów metody, w oparciu o które można budować WebQuest.  Najczęściej wykorzystywane w klasie są: raport z badań, zestawienie, zadanie twórcze, budowanie porozumienia, zadanie analityczne.
 

WebQuesty realizowane na lekcjach języka angielskiego

WebQuesty realizowane na lekcjach języka łacińskiego

Strona w trakcie budowy...

Do góry