spacer
Adres i dojazd

Sekretariat

Rekrutacja

Regulamin

Organizacja pracy szkoły - semestr II

Historia

Patron

Laureaci i finaliści olimpiad przedmiotowych

Statut szkoły

Kadra nauczycieli

spacer dot spacer

KLASY PIERWSZE
w roku szkolnym 2003/2004


Klasa

Przedmioty realizowane w zakresie rozszerzonym

Grupa językowa

A

biologia, chemia, fizyka, geografia

j. angielski,
j. niemiecki

B

biologia, chemia, fizyka, geografia

j. angielski,
j. niemiecki

C

biologia, chemia, fizyka, geografia

j. angielski,
j. francuski

D

biologia, chemia, fizyka, geografia

j. angielski,
j. rosyjski

E

matematyka, informatyka, fizyka, chemia

j. angielski,
j. niemiecki

F

matematyka, informatyka, fizyka, chemia.

j. angielski,
j. niemiecki

G

matematyka, informatyka, fizyka, chemia

j. angielski,
j. niemiecki

H

matematyka, informatyka, fizyka, chemia

j. angielski,
j. rosyjski

I

j. polski, historia, WOS, wiedza o kulturze

j. angielski,
j. niemiecki

J

j. polski, j. angielski, j. łaciński
j. niemiecki / j. francuski

j. angielski,
j. niemiecki
/ j. francuski



Ramowe plany nauczania przedstawione zostaną w późniejszym terminie.

Zasady rekrutacji kandydatów
do Liceum Ogólnokształcącego Nr VII
im. Krzysztofa Kamila Baczyńskiego
we Wrocławiu


Podstawa prawna - Rozporządzenie Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 sierpnia 2001 r. w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół oraz przechodzenia z jednych typów szkół do innych (Dz.U. Nr 97. poz. 1054 z 2001 r. ze zmianami). Rozporządzenie MENiS zdnia 20.12.2002. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków i trybu przyjmowania uczniów do publicznych przedszkoli i szkół. Postanowienie Dolnośląskiego Kuratora Oświaty w sprawie zasad rekrutacji kandydatów do szół ponadgimnazjalnych i ponadpodstawowych na rok szkolny 2003/2004.

  1. O przyjęciu kandydata do klasy pierwszej LO Nr VII we Wrocławiu decydują:

    1. punktowy wynik egzaminu gimnazjalnego (część humanistyczna i część matematyczno-informatyczna),

    2. punkty uzyskane za oceny na świadectwie ukończenia gimnazjum z czterech wskazanych przedmiotów,

    3. punkty uzyskane za osiągnięcia ucznia wymienione na świadectwie ukończenia gimnazjum.

  2. Zasady punktacji:
    50% (50 pkt rekrutacyjnych) - punkty uzyskane z egzaminu gimnazjalnego,
    40% (40 pkt rekrutacyjnych) - punkty uzyskane z przeliczenia ocen na świadectwie ukończenia gimnazjum.
    10% (10 pkt rekrutacyjnych) - punkty uzyskane za osiągnięcia ucznia wymienione na świadectwie ukończenia gimnazjum:

    • 6 pkt - ukończenie gimnazjum z wyróżnieniem,
    • 2 pkt - udział w przedmiotowych konkursach z matematyki, języka polskiego, historii, biologii, chemii, fizykii, geografii, języka angielskiego i języka francuskiego, co najmniej na szczeblu wojewódzkim, występujących pod wspólną nazwą zDolny Ślązak Gimnazjalista oraz uczestnictwo w III etapie Konkursu Historycznego "Losy żołnierza i dzieje oręża polskiego",

    • 1 pkt - osiągnięcia sportowe lub artystyczne, co najmniej na szczeblu powiatowym,

    • 1 pkt - praca na rzecz szkoły wymieniona na świadectwie ukończenia gimnazjum.

    Do klas A, B, C, D, w których realizowany jest rozszerzony program nauczania z biologii, chemii, fizyki i geografii, liczone będą punkty z następujących przedmiotów:

    j.polski, biologia, chemia, fizyka

    Do klas E, F, G, H, w których realizowany jest rozszerzony program nauczania z matematyki, informatyki, fizyki, chemii, liczone będą punkty z przedmiotów:

    j.polski, matematyka, fizyka, informatyka

    Do klasy I, w której realizowany jest rozszerzony program nauczania z j.polskiego, historii, wiedzy o społeczeństwie, wiedzy o kulturze, liczone będą punkty z następujących przedmiotów:

    j.polski, historia, j.obcy, WOS (KOSS)

    Do klasy J, w której realizowany jest rozszerzony program nauczania z j.angielskiego, j.łacińskiego, j.niemieckiego lub j.francuskiego, liczone będą punkty z następujących przedmiotów:

    j.polski, historia, j.obcy, WOS (KOSS)

    Punkty za oceny na świadectwie będą przeliczane wg wzoru:
    celujący - 10 pkt
    bardzo dobry - 8 pkt
    dobry - 6 pkt
    dostateczny - 4 pkt

  3. O przyjęciu kandydata do danej klasy decyduje liczba uzyskanych punktów.

  4. Do każdego typu klas (w zależności od przedmiotów realizowanych w rozszerzonym zakresie) będzie ustalona oddzielna punktacja

  5. Laureaci konkursów o zasięgu wojewódzkim oraz ponadwojewódzkim będą przyjmowani do wybranej przez siebie klasy niezależnie od kryteriów obowiązujących pozostałych kandydatów.

  6. W przypadku równorzędnych wyników uzyskanych w postępowaniu kwalifikacyjnym, pierwszeństwo mają kandydaci:

    • przebywający w placówkach opiekuńczo-wychowawczych oraz osoby umieszczone w rodzinach zastępczych

    • którym ustalono indywidualny program lub tok nauki

    • z orzeczeniem poradni psychologiczno-pedagogicznej (§ 13 rozporządzenia)

  7. Ogłoszenie list kandydatów przyjętych do klas pierwszych nastąpi po zakończeniu postępowania kwalifikacyjnego.

  8. Kandydaci, umieszczeni na listach przyjętych do LO Nr VII, są zobowiązani potwierdzić wolę podjęcia nauki w szkole przedkładając oryginały świadectw.

  9. Kandydatom, ubiegającym się o przyjęcie do LO Nr VII, przysługuje odwołanie od decyzji Szkolnej Komisji Rekrutacyjno-Kwalifikacyjnej, które należy złożyć w formie pisemnej do Dyrektora Szkoły w ciągu 2 dni od daty ogłoszenia list przyjętych.

  10. Ostateczna decyzja (po rozpatrzeniu ewentualnych odwołań) zostanie podjęta w ciągu 3 dni i udostępniona na tablicy ogłoszeń.

Przyjmowanie dokumentów kandydatów
do LO Nr VII

Dokumenty należy składać w terminie od 1.04.2003 do 28.05.2003 w sekretariacie szkoły. Ewentualne przenoszenie podań do innej szkoły w terminie od 13.06-19.06.2003.
Do podania o przyjęcie do szkoły należy dołączyć:

  • oryginał świadectwa ukończnia szkoły oraz zaświadczenie o wyniku egzaminu gimnazjalnego lub kopie tego świadectwa i zaświadczenia poświadczone przez dyrektora gimnazjum, które kandydat ukończył (najpóźniej w terminie 2 dni od daty otrzymania),

  • 3 fotografie,

  • kandydaci z wadami słuchu, wzroku, narządów ruchu i innymi schorzeniami dołączają posiadane orzeczenia kwalifikacyjne poradni psychologiczno-pedagogicznej,

  • kadydaci - laureaci i finaliści konkursów przedmiotowych dołączają zaświadczenia wydane przez komisje konkursowe.

Kandydat zobowiązany jest wskazać w podaniu klasę, do której ubiega się o przyjęcie.
Dokumenty prosimy składać w teczkach foliowych.

Informacje o naborze do LO Nr VII można uzyskać:

  • w sekretariacie szkoły od 8.00 do 15.00,

  • u pedagoga szkolnego (gabinet nr 6).

Wzór podania o przyjęcie do szkoły znajduje się na stronie internetowej Kuratorium Oświaty we Wrocławiu

spacer
Informacje | Aktualności | Wymiany | Sport
Uczniowie | Webdeveloperzy | Strona główna

spacer

Copyright © 2002 lo7 webdevelopers
Wszelkie prawa zastrzeżone